Juups, katselin just Polarin sivuilta noita uusia malleja, ja ainakin tuo FT60 miellyttää minun silmääni todella. Haluaisin luultavasti sen juuri punaisena, ellei se sitten luonnossa ole todella ärtsy väri. En tiedä onko noita jo kaupoissa, mutta pitää mennä tsekkaamaan. Josko se siirtyisi Apple i-Podin ohi ykköstoivotuksi synttärilahjaksi. Minulla oli tuo i-pod pari viikko lainassa, ja totesin, että minulla ei ole mitään järkevää käyttöä sille. Se on ensinnäkin kallis, ja toisekseen ei sisällä radiota, jota mielellään lenkillä kuuntelen. Sitten vielä se, että siinä ei ole puhelintaJ Omassa puhelimessani on sentään kaikki nuo toiminnot. Ja toimii minun tarpeisiini nähden erittäin hyvin.

Tänään alkaa kipeilyn jälkeen taas liikunnat, iltapäivän pilateksella ja illan itämaisella tanssilla. Kilttikin olen ollut, eilenkään en syönyt nannaa lainkaan, ja toivon mukaan se pitää myös tänään. Tarkemmin ajatellen en viikonloppuna syönyt mitään kovin epäterveellistä, vain hiukan omenatorttua ja jäätelöä. Paino tänään 76,4 kg.

Huomenna teen (ehkä) jotain oman mittapuun mukaan mitattuna tosi hurjaa…mutta siitä lisää tuonnempana!